sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Missä Jorma luuraa...

Minä olen P Rantanen ja tämä on - Fuengirola !
Pari päivää katseltu tätä ihmettä. Eipä täällä suomalaisia mitenkään haitaksi ole, niin ja Pulkkista ei ole näkynyt missään. Parin illan havainnoinnin perusteella ei täällä asuvia suomalaisia juopoiksi voi sanoa, koska en nähnyt katukuvassa yhtään kännistä.
En nyt ehkä itse muuttais just tänne asumaan, mutta on niitä huomattavasti huonompiakin paikkoja olemassa.
Huomenna olis tarkoitus ajaa Portugaliin, Lagosiin. Juuri sen etelämmäs Portugalissa ei voi mennä. Kävin tänään Malagan kentällä vaihtamassa auton. Eilinen Fiat oli ihan finaalissa, en oo ikinä ajanut niin huonokuntoista autoa. Toi 90 tonnia ajettu Opel vaikuttaa todella hyvältä Fiatin jälkeen. Siinä on diesel moottori, kovasti se nakuttaa pienemmillä kierroksillä, onneks ei sentään nalkuta. Eiköhän se vielä ton reissun kestä. Hotla mulla on vaan yhdeks yöksi, mut kai mä siellä jonkin aikaa oon. Perillä varmaan vasta ilta myöhällä, oli hieman ajatus ajella pikkuteitä ja ehkä myös pistäytyä Gibraltarilla. Ai niin, nimensä mukaisesti tällä on aurinkoista ja lämmintä. Tänään piti ihan hetki olla piitsillä päivittämässä brunaa.
Mukavaa marraskuista viikkoa sinne.
kesis