keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Töitä tarjolla

Ihan pakko ottaa hieman skuppaa tänään. Kävin just iltapäivällä katsomassa tarjolla olevaa työpaikkaa. Suht yllättävä veto tuli, olin kyllä hakenut sitä kakkosvaihtoehtona, mutta en ollut juurikaan ajatellut tuota paikkaa. Ei vielä siitä sen enempää, koska mikään täällä ei ole varmaa. Toi on kuitenkin samaa isompaa ykskköä, kuin tarkkailu ja sen tiedän, että nää tappeli tarkkailun kanssa, kumpi mut saa. Onneks mä hain tarkkailuun ekana, niin voin sanoa niille kundeille, että ei ollut mun päätös. Jos toi homma toteutuu, kuin nyt näyttäis, niin tulispahan ihan uus homma eteen loppumissioksi. Mitä enemmän hommaa pureskelee, niin sen paremmalta vaihtoehdolta se vaikuttaa. Kauheesti ne vakuutteli mua briiffissä, että kuinka hyvä duunipaikka se on ja kuinka niillä on paljon mielenkiintoista tekemistä. Se mikä itsestä tuntuu hyvältä juuri nyt tuon skumpan lisäksi, on se, että tuolla tunsi olleensa tervetullut yksikköön ja toivottiin, että jatkais niin pitkään kuin mahdollista. Nykyisen pomon kanssa on hieman eri fiilikset. Siis ainakin se on varmaa, että töitä mulle on tarjolla. Tarkkailun kundit oli todella maansa myyneitä. Mä olin ainoa ehdokas, kenet ne oli valinneet, vaikka niillä oli monta paikkaa auki ja muakaan ne ei saaneet. Ei sekään kyllä huono duuni olis ollut, mutta toisaalta kun opettelee jotain uutta, niin aika menee nopeammin. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin - kippis !

eulextyömies - ilmeisesti jatkossakin