torstai 27. marraskuuta 2014

Next destination - Colombo

10 päivää vierähtänyt edellisestä päivityksestä, joten pistetään pikku päivitykset.

Paluulento meni hyvin pitkälti niin kuten olin ajatellut, eli jouduin yöpymään Istanbulissa ja olin himassa vasta 20.11. Viikkoon on mahtunut kaikenlaista tapahtumaa. Nuoremmille varoituksena, että synttäribileet tässä iässä voivat aiheuttaa keskimääräistä kovemman krapulan. Noh, siitäkin on selvitty, itseasiassa samalla kun kirjoittelen, hörpin punkkua. Kyllä, kello on 14 ja hörpin jo punkkua. No se tietää sitä, että reppu on jälleen pakattu ja taas ollaan menossa. Huomenna siihen aikaan, kun keskipäivän harmaus stadissa on voimakkaammillaan, mun pitäis olla Colombossa, Sri Lankassa.
Se on aloituspaikka seuraavalle reissulle, jonka teemaksi olen keksinyt lähes täydellisen piitsin etsinnän. Täydellistähän ei ole olemassakaan, mutta katson kuinka lähelle sitä pääsen. Etsintä päättyy 30.01.2015 Singaporessa, mistä lennän takaisin Suomen talveen.
Lupaan olla kiipeämättä mihinkään, ettekä tule näkemään kuvia lumihuippuisista vuorista. Synttäribileissäni pistin kaverit katsomaan 900 kuvaa, joista noin 800 oli eri vuoria, joten ensi kerralla jotain muuta. Sen sijaan lupaan, että mikäli yhteydet toimivat, tulette näkemään erilaisia rantoja, piitsejä yllin kyllin. Ehkä lukijakunta voi päättää, onko mikään niistä lähelläkään täydellistä.

Jos jollain on hyviä vinkkejä, mistä täydellisen piitsin vois löytää, niin kertokaa se minulle, niin käyn vilkaisemassa, jos olen siellä suunnalla. Mut saa parhaiten kiinni sähköpostilla:
poku_rantanen@hotmail.com

Mukavaa joulun odotusta ja muistakaa olla kilttejä.

kesis