keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Niin kivaa..

..kuin tuolla Balkanilla onkaan, mutta kyllä silti peukku nousee Thaimaan puolesta. On se vaan mukava lämmittää vanhoja luita ja huljetella varpaita suolavedessä. Eilen lensin tänne Phuketiin. Löysin kivan majatalon, jossa on oma uima-allas. Mun huoneen ovelta altaaseen matkaa 2 metriä. Ei hullumpi tapa aloittaa päivä, pulahtamalla altaaseen. Eilen kun lensin tänne, mun vieressä istui sälli poikansa kanssa. Olivat suomalaisia ja Pietarissa duunissa. No meillähän oli paljon yhteisiä tuttuja. Lupasin tietty käydä Pietarissa Kosovon reissun jälkeen. Toisinaan kun reissaa, niin ei tapaa kuukausiin suomalaisia. No se oli kylläkin afrikassa. Onhan täällä paljon suomalaisia, mutta ainakin Patongin alueen näyttää venäläiset valloittaneen.
Se mun tiikeritemppeli reissu oli mahtava. Jouduin ottamaan oman auton kuskeineen Bangkokista pystyäkseni käymään kelluvilla markkinoilla ja tiikeritemppelissä. Valmiiden reissujen aikataulut ei sopineet mun suunnitelmiin. Olin nimittän järkännyt treffit 5 vk vanhan tiikerinpennun kanssa. Kyllä oli mahtava fiilis päästä rapsutteleen sitä tiikeriä. Ne oli muutenkin ehostaneet sitä temppeliä paljon tiikereiden eduksi. Pistin pari kissakuvaa tohon ylös. Tolla tikrulla on muuten kohtuullisen isot tassut muuhun kroppaan nähden Tosin on niillä aikuisillakin tiikreillä valtavat hanskat. Mun pitää nyt lähteä syömään, vois olla red curry seafood tossa läheisellä ruokatorilla. Jatkan tarinaa tiikereistä hieman myöhemmin, tää teksti tuntuu olevan suht poukkoilevaa just nyt.
Sawasdee - kesis